O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 13 grudnia 2011

Karczochowa choinka


Moja karczochowa choinka. Zrobiona nietypowo, bo nie ze wstążek, a z papieru, który dostałam od Pauliny. Teraz wiem, że papier pocięłam na zbyt małe paseczki - 1,5 cm x 3 cm - i po złożeniu trójkąciki były bardzo małe.



Nawbijałam się tych szpilek, że palec boli mnie jeszcze dzisiaj. Ale i tak myślę, że szybko ją zrobiłam - tak na raty to były trzy dni.



Dodatkiem są wstążki i cekiny.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...