O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 18 stycznia 2012

Box w międzyczasie





Pudełko z papierów Galerii RAE. Wieczko ozdobione różą i motylem wyciętymi z białej pianki. Do tego atłasowa wstążka i perełki w płynie. Listki też białe z jakiegoś zestawu i błękitna wstążka.
Pod motylem trzy rzędy wzoru wyciętego wykrojnikiem.


W środku pudełko kryje kwadratowy torcik zrobiony według tego kursu.


Na jednej ze ścianek tekst z przysięgi małżeńskiej, który za razem jest kieszonką na "kaskę".


Na pozostałych ściankach białe róże z pianki ozdobione brokatem oraz gałązki.


Torcik ozdabia pęk różyczek i dodatkowo kilka perełek w płynie.


Brzegi torcika oklejone są koronką.


A na różyczkach przysiadły gołąbki niosące serduszko.


Pudełko zrobiłam w międzyczasie, bo ostatnio jestem zajęta większą pracą.

Najpierw pocięłam papier w trójkąty i teraz składam w koperty.


Tyle już udało mi się złożyć.


A tyle pociętego papieru czeka jeszcze na swoją kolejkę.


Wycięłam już 240 serduszek - połowa z wydrukowanymi imionami.



Do tego jakieś 350 listków.



I ponad 110 motylków.



Na razie maszynkę schowałam, bo nie mogę na nią chwilowo patrzeć.

Jak skończę składać papier, to przyjdzie czas na sklejanie i ozdabianie.
Potem tylko wydrukować, wyciąć i ozdobić tekst zaproszeń.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Zycze wytrwalosci w robieniu zaproszen. Zmudna praca, ale para mloda na pewno bedzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...