O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 28 maja 2012

Prezenty ze Zlotu

W sobotę na Zlocie miałam szczęście wylosować w wymiance prezent od Asicy.p.
Pięknie zapakowane czekoladki - zniknęły bardzo szybko  i piękne ATC o sile pasji.







A w loterii fantowej zdecydowałam się na dwa losy i przyjechałam do domu z takimi "łupami".



 Zakupy też zrobiłam, ale to będzie widoczne w najbliższym czasie na moich pracach.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. Gratuluję. Dziekuję za życzenia. Zgadzam się że rocznik 73 jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...