O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 1 czerwca 2012

Podaj dalej

Jakiś czas temu brałam udział w PODAJ DALEJ na blogu ELI17.
Dostałam taki piękny prezent. BARDZO DZIĘKUJĘ.



A teraz zasady:
1) pierwsze dwie osoby, które w komentarzu pod tym postem zgłoszą chęć zabawy, otrzymają ode mnie paczuszkę z drobiazgami
 2) osoby te muszą wysłać w ciągu tygodnia swój adres na mój mail: aa_dorota@gazeta.pl
 4) po otrzymaniu prezentu,osoby te ogłoszą na swoim blogu taką samą podawajke.

Zapraszam do zabawy

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

9 komentarzy:

  1. No ty tez masz tempo tak jak ja

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się zapisuję:)

    Pozdrawiam:)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czy Ela się zapisała? bo jak nie to ,może ja sie jeszczę załapię... ;) ???? proszę o odp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tylko napisałam komentarz

    OdpowiedzUsuń
  5. super dziękuję bardzo się ciesze :) juz lecę pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę Twojego maila Dorotko znaleźć :( pomocy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...