O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 20 czerwca 2012

Wizytówka


W pierwszym mieszkaniu nie dorobiliśmy się wizytówki na drzwi. Teraz postanowiłam sobie takie małe coś zrobić.


Tekturki są ze Scrapińca.


Kwiatek jest delikatnie pomazany turkusowym brokatem w kleju. Niestety nie widać tego na zdjęciu.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Ale super! I pomysł i wykonanie. Na pewno Twoje drzwi się wyróżniają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Mam nadzieję, że nie spodoba się komuś tak bardzo, żeby ją sobie zabrać z drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo... jaki fajny pomysł!!! super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...