O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 4 lipca 2012

Niebieski tag


Tag zrobiony z paskowych ścinków w różnych odcieniach niebieskiego.



Dodatkowo przemalowany trochę niebieską farbą. Z pozostałych resztek wycięłam dziurkaczami kwiatki i motylki. Kwiatki posklejałam po dwa, aby były troszkę przestrzenne, a całość uzupełniłam perełkami w płynie i wstążeczką.



Niebieski, ścinkowy tag zgłaszam na wyzwania:
- wyzwanie #4 - tagowo na blogu scrap-ścinki
- wyzwanie caro - monochromatycznie na blogu PWC

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Jak niezwykle delikatnie! Dzięki tym małym kwiatuszkom, wyglada, jakby unosił się lekko w powietrzu. Dziękujemy za udział w Scrap Ścinkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w zabawie PWC

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatny i te kawiatuszki, bardzo fjny efekt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...