O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 21 września 2012

Notes popełniłam




Na górze przód, na dole tył notesiku.


Tak się prezentuje mój notesik w kolorach: szary, biały, turkusowy i ciemnoróżowy z dodatkiem papierowej serwetki. Bazą jest papier z Magicznej Kartki z kolekcji Magia Barw. Pozostałe papiery pochodzą z Galerii Papieru.


Zgłaszam go więc na wyzwania:
- wyzwanie kolorystyczne #6 w Magicznej Kartce

- wyzwanie nr 5 - Papierowa serwetka na blogu Piątek trzynastego

- dowolny projekt w digi-scrap
 
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

5 komentarzy:

  1. swietnie oddane kolory..
    sliczna koronka..
    landy uklad i ciekawy pomysl :)
    dziekuje za udzial w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes - taki ładny drobiazg zawsze poprawia humor, prawda? Efekt jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny notesik! Bardzo dziękuję Ci, sprawiłaś mi ogromną niespodziankę1 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawą kompozycję stworzyłaś Dorotko :) Notesik świetny :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...