O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 8 września 2012

Plan lekcji

I jeszcze jeden plan lekcji. Tym razem z postaciami z filmu Kung-fu Panda.







To plan lekcji dla mojego Syna. Udostępnił mi do pocięcia karty z postaciami z filmu Kung=fu Panda.
Pracę zgłaszam na  wyzwanie Otwórz szufladę - wrzesień,12 - Pierwszy dzwonek.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. Świetny plan! Pewnie syn jest zachwycony, tym bardziej, że poświęcił karty.... ;-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia w losowaniu nagrody!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...