O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 10 września 2012

Urodziny Galerii Papieru i rozdawajki


Galeria Papieru za chwilę będzie świętowała swoje DRUGIE URODZINY. Z tej okazji zrobiłam karteczkę.






Całość z papierów Galeriowych. Tylko "2" ze scrap.com.pl.



No i jeszcze o rozdawajkach:

CfaftFun ma do rozdania piękne stempelki polimerowe.

Szczegóły zabawy trwającej do 27 września są TUTAJ.


Aka też zaprasza do zabawy.


Szczegóły TUTAJ.


A Justysias7000 obchodzi w tym miesiącu imieniny i urodziny.

Zaprasza do zabawy z tej okazji TU.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...