O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 7 listopada 2012

Świąteczne scrapuszko




Dzisiaj powstało świąteczne scrapuszko. Okładkę ozdobiłam według mapki, którą odwróciłam do góry nogami.
 Zgłaszam je więc na wyzwanie w digi-scrap - I u nas mapka.


Notesik jest w ciepłych świątecznych kolorach i ozdobiony włóczkowym kwiatkiem. Dlatego zgłaszam pracę na  wyzwanie nr 18 - Ciepło i przytulnie na blogu Galerii RAE.



Tagi są z arkusza do wycinania z Magicznej Kartki.


Środek zdobi choineczka.


A tył bombeczka.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne maleństwo... takie milutkie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne jest! Bardzo mi się podoba :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...