O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki

Dzisiaj Mikołajki.
Na forum SilesianCraft bawiliśmy się w "Zostań Mikołajem".
Do mnie wczoraj osobiście pofatygowała się Pani Mikołajowa - Alicja i przyniosła mi taka paczkę:


A w niej słodkości i same piękności:


Piękny zimowo-leśny dzwoneczek - już wisi na żyrandolu.


Pierścienie na serwetki - pisałam na blogu Ali, że mi się podobają, to dostałam takie - cały komplet 12 sztuk.


List od Mikołaja napisany w środku karteczki.


Trochę papierów i wycinanek.


I coś do wiązania.


Alu - jeszcze raz dziękuję bardzo za super prezent i możliwość poznania Cie w realu przy smacznej kawce.


A Daniel dzisiaj w klasie na Mikołajki ma zabawę pt. "moja ulubiona czekolada". Dzieci wypisywały na kartkach jaka czekoladę lubią + swoje dane i potem było losowanie.
Czekoladę należało ładnie zapakować i podpisać.
Daniel wybrał bilecik z choinką, a zapakowana czekolada wygląda tak:


Cukierkowa choinka nawiązuje do bileciku.


Udanych Mikołajek!!!

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. dużo ładnych rzeczy :) również życzę udanych Mikołajek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hojny ten Twój Mikołaj! I jakie piękne prezenty Ci wręczył, chyba byłaś bardzo grzeczna :)

    A czekolada- świetnie zapakowana, super pomysł z tą cukierkową choinką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...