O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 10 stycznia 2013

Ramka dla Babci


Powstać musiała jeszcze jedna ramka dla Babci, Tym razem z papieru Magia Barw, a tłem jest papier Lekki jak puch - oba papiery z Magicznej Kartki.
Ramka będzie idealnie pasowała do świeczników, które Babcia dostała pod choinkę.


Górę ramki ozdobiłam prosta koronką i szydełkowymi kwiatkami. Środki kwiatków zrobiłam z czerwonych perełek.
Boki ramki zdobią białe perełki w płynie.


Na dole dodałam zielona kompozycję z różnych listków i gałązek jako tło do trzeciego kwiatka.


No i nie mogło zabraknąć serca od kochającego Wnuka. Serduszkową tekturkę ozdobiłam bordowym brokatem w kleju.


Ramka w całości jest zrobiona z papieru i tektury falistej (tył i podpórka).

Zgłaszam ją na wyzwania:

- Pierwsze wyzwanie w Nowym Roku - Praca w moim stylu w Magicznej Kartce


- Wyzwanie #13 - dla Babci i Dziadka na blogu Rapakivi - użyłam koronki i perełek




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

5 komentarzy:

  1. Ciepła, radosna ramka, babcia będzie pękała z dumy na pewno :):) Kwiatki szydełkowe piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ energetyczna rameczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ramka, koronki, szydelkowe kwiatki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...