O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 31 stycznia 2013

Zaproszenia komunijne

Przygotowałam dwa projekty zaproszeń komunijnych dla chłopca.

Pierwsze proste z kielichem i hostią ze Scrapińca.


Dookoła hostii odbiłam wianuszek i zembossowałam go na gorąco białym pudrem.


Hostia i kielich pomalowane są białą farba akrylową.


Kielich dodatkowo mieni się brokatem.


Drugie zaproszenie z przepiękną grafiką.




I jeszcze próbowałam zrobić kielich z hostia metodą quillingu.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...