O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 10 lutego 2013

3 x Wielkanoc


Ze ścinków fioletowego papieru powstało tło do kolejnej kartki Wielkanocnej.


Obrazek  oprawiłam w plastikowa ramkę (pozostałość po kartach do gry) pomalowana białą farbą akrylową i potuszowaną na fioletowo. Dodałam jeszcze dwie białe gałązki.


Napis i ramka są na kosteczkach 3D, aby kartka nie była zbyt płaska. A na dole rozkwitły białe, wiosenne kwiaty.


Przy malowaniu ramki starałam się nadać jej niejednorodną fakturę, a tuszowania są tylko na wystających częściach.




Ta kartka, to wycinanki z pocztówek. Z trzech różnych pocztówek. Całość wkomponowana w papier Zaczarowany Ogród z Magicznej Kartki. Kontury modlącego się Jezusa podkreśliłam brązowym cienkopisem.


I tutaj nie zabrakło odrobiny przestrzenności.



Jak Wielkanoc, to nie może zabraknąć jajek, kurczaczków i zajączka.


Zajączek potuszowany na brzegach rozsiadł się w koszyku wśród malowanych pisanek. A kurczaczki spacerują sobie obok.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...