O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 12 marca 2013

Egoistycznie z zawieszka





No to porwałam się z motyka na słońce...
Chciałam sobie kupić gruby notes i go oprawic, ale takowego nie znalazłam.
Postanowiłam więc zrobić sobie notes od podstaw. Taki tylko mój.

Zgłaszam go na Wyzwanie #11 - egoistycznie na blogu CraftyMoly.


Zrobiłam go z bloku biurowego A4 w kratkę.
Kartki, pocięłam, pozginałam i pozszywałam. A z tylnej tekturki zrobiłam okładkę.






Tak wyglądają pozszywane kartki potraktowane mgiełką perłową z połyskiem ze sklepu 13arts.



Na złotym druciku zawisła metalowa zawieszka z jakieś biżuterii. Dlatego zgłaszam prace na #3 Wyzwanie u Szmeka.



A poniżej kilka szczegółów z okładki, na którą najpierw ponaklejałam różne elementy. Dały one okładce przeróżne faktury.
Znalazły się tam: taśma malarska, tekturowe wycinanki, papierowe wycinanki, koronka, koraliki, sznurek i filcowe serduszko.
Potem wszystko pomalowałam białą farba akrylową.
A na koniec została mi zabawa z mgiełkami (brązową, zieloną, pomarańczową, różową, turkusową i fioletową) ze sklepu 13 arts.
Dodałam jeszcze trochę czerwieni i żółci z tuszów w płynie.








Z boku zawisła druga zawieszka - bardzo kobieca. Dostałam ją od Szpiega ze scrap.com.pl.


A w kwiatku błyszczy piękny brylant - marzenie każdej kobiety.



A środek okładek jest też najpierw pomalowany białą akrylówką, a potem popsikany mgiełkami. Tutaj jest minimalistycznie i prosto.


Dziękuję wszystkim, którzy dotrwali do końca.
To moja pierwsza tak mediowa praca.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

5 komentarzy:

  1. Wow, świetnie jest! Wspaniały efekt zabawy z mediami!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, mediowa okładka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki cudny ! całe szczęście, że nie kupiłaś gotowca - ten jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy notes :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu u SZMEKA :o)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...