O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 21 marca 2013

Urodzinowa dla chłopca


Dzisiaj przedstawiam kartkę urodzinową dla 6-latka.
Bazą jest papier "Spacer po wydmach", chłopiec, pies i kratkowany brzeg pochodzą z arkusza "Psoty i śmieszki". Oba papiery są ze scrap.com.pl.

Inspirowałam się kolorystyką z Wyzwania #30 - porazi Was... kolorami.



Balony zrobiłam według kursu z Wycinanki. Do nadania im kolorów użyłam mgiełek ze sklepu 13arts (pomarańczowej, fioletowej, turkusowej, zielonej i różowej). a żółtej, która jest mojej roboty.



Dodatkowo balony ozdobiłam morskimi stworkami w postaci piankowych naklejek i tekturową "6".

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...