O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 11 marca 2013

Z jajami...



I jeszcze kilka jajek. Będzie ich więcej.




Kartki zgłaszam na Wyzwanie #11 - Z jajami na DecoKreacje.





Powyższe jajko zgłaszam na wyzwanie #5 W kratkę w Craft Szafie.




Stempel z krzyżami i z baziami pochodzą ze sklepu CraftFun.



Zające to też ostatni zakup w CraftFun.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Ale jaja ;-)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    wiosanka DT Craft-Szafa

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie niezłe jaja:) mogę zapytać z czego te pisanki na kartkach-te z motywem kwiatowym?
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu
    DT Craft-Szafa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile jajek! Świetne są. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu DecoKreacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...