O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 23 kwietnia 2013

Black-Red-White


Nie ma to jak filiżanka dobrej kawy lub herbaty wypita w spokoju.
Jak zobaczyłam to zdjęcie, to od razu skojarzyło mi się z błogim spokojem przy filiżance ulubionego napoju.
Niedługo po studiach pojechałyśmy z Koleżanka na wycieczkę do Hiszpanii. Po drodze mieliśmy postój w Veronie. Siedziałyśmy wtedy właśnie przy podobnym stoliku we włoskiej knajpce i obserwowałyśmy budzące się miasto.
A kawa była wyśmienita tego ranka.


Na wspomnienie tych chwil zrobiłam sobie wpis do art-jurnala.




Biel i czerń ożywiłam czerwienią tuszu w płynie. A finezji dodałam białymi perełkami w płynie. Ten prosty wpis zgłaszam na Wyzwanie Black - Red - White na blogu SilesianCraft.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...