O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 26 kwietnia 2013

Bombonierka dla dziewczynki (430)


Dzisiaj przedstawiam bombonierkę dla dziewczynki. Czekoladki opakowałam różowym papierem z serii Pastelowa Rapsodia. Środek zdobi border wycięty dziurkaczem brzegowym z papieru kredowego.


Ażurowa świeczka pochodzi ze Scrapińca. Jej dolną część pomalowana jest białymi perełkami w płynie, a górna popsikana różową mgiełką ze sklepu 13arts. Świeczkę ozdobiłam bukiecikiem perłowych kwiatuszków wyciętych dziurkaczem. Środki zrobiłam perełkami w płynie.
Do całego bukietu dodałam jeszcze kilka wykrojnikowych listków.

Zgłaszam więc prace na Wyzwanie z liściem w Skarbnicy Pomysłów.




Środek zdobi księga z życzeniami i błogosławieństwem. Oparta jest na papierowym rulonie.


I jeszcze zbliżenie na kwiatki.


A tak wygląda całość w przestrzeni.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Super! Fajnie wygląda ta księga :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękne :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...