O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 26 maja 2013

Kartka urodzinowa


Na konkurs PAPERII trzeba było stworzyć  urodzinową kartkę.



Na mojej urodzinowej kartce nie mogło zabraknąć oczywiście kwiatów.
Kartka ta ma formę składanej kopertówki, ale nie do końca, bo jest w pionie.
Lepiej chyba pasuje do niej nazwa kartka z opaską.

Bazą jest papier z serii W tiulu i koronkach - Tu koronki i tam koronki.
A na dole przykleiłam odbity na wycinance napis. Wycinankę lekko potuszowałam.
Na środku przykleiłam wykrojnikowe dmuchawcw. Ich łodygi przysłoni opaska.

Opaskę zaś ozdobiłam resztkami papierów z serii Poranna kawa: 008 i 002.
Brzegi ozdobiłam narożnikami potuszowanymi na brązowo.
Żywości i koloru dodały turkusowe kwiaty ze świecącymi środkami.
Całości dopełniają listki i dmuchawce wypełniające bukiet.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...