O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 18 maja 2013

Prace konkursowe

Dzisiaj jestem w Cieszynie na II Południowym Zlocie Scrapowym.




Jak zwykle wystawcy przygotowali konkursy z nagrodami.
Nie liczę na wygrane, ale prace przygotowałam.
Dzisiaj pokaże tylko po jednym zdjęciu.
Opisy i więcej zdjęć będę prezentowała w kolejnych dniach.


1. SZMEK - praca z kolorem zielonym






2. SCRAPPO - Niebo






3. MAGICZNA KARTKA - praca z min. 5 tekturowymi elementami






4. SCRAP.COM.PL - LO z dwoma zdjęciami







5. PAPERIA - kartka urodzinowa




6. SCRAPEK.PL - tag na Dzień Matki





7. Zlotowa wymiana - coś małego i coś słodkiego.





8. 13ARTS - dwa media + niebieski + brązowy





Szczegóły już od jutra...


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

  1. Ojej, wszystkie są świetne ale tag na Dzień Matki wymiata! Taki elegancki i delikatny, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...