O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 22 czerwca 2013

Podziękowanie z czekoladą - 9


To juz przedostatni czekoladownik.
Tym razem dla Pani z matematyki.

Niesamowita sprawą jest zachęcić dzieciaki do udziału w konkursach matematycznych.  Trzeba się też w prace z dziećmi bardzo zaangażować.
Potem można zbierać tego owoce.

Z ogromnymi PODZIĘKOWANIAMI za motywację i udział w sukcesach Daniela.


Oby wszystkie lekcje matematyki były bardzo przyjemne.
Napis tradycyjnie od Novinki.


Ramka i motyl pięknie się błyszczą za sprawą mgiełek z 13@rts.


W podziękowaniu nie może również zabraknąć kwiatów.


W środku życzenia i letnie motyle.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...