O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 25 czerwca 2013

Romantyczne LO


Scrapy robię niezwykle rzadko. Może wreszcie się to zmieni.

Postanowiłam jednak wziąć udział w letniej zabawie na blogu Lift Summer Crafts.
Na początku mapka wydawała mi się skomplikowana, ale po przetrawieniu jej zabrałam się do pracy.




Oscrapowalam zdjęcie sprzed 12 lat. Bardzo spasowały mi do tej pracy Różane Listy z Magicznej Kartki oraz delikatna ramka z tego samego sklepu.


W tej kolekcji MK jest dużo fajnych elementów do wycinania. A wszystko w pięknych pastelowych kolorach.


Tekturki KOCHAM i ZAWSZE pochodzą ze Scrapińca. Trochę je potuszowałam i popsikałam bezbarwną mgiełką z 13@rts.



W przeciwległych rogach ułożyłam małe kompozycje kwiatowe. Trochę się nad nimi napracowalam, bo co chwilę mi nie pasowały, albo coś za dużo, albo czegoś za mało.


Praca jest dosyć przestrzenna i warstwowa. Podobają mi się te warstwy.



Kwiatki dodatkowo pomazałam brokatem w kleju.



Zdjęcie otoczyłam, na wzór serwetki, koronkowymi kwiatkami, które potuszowałam na fioletowo. A środki zrobiłam z półperełek.

Zgłaszam moje LO na Wyzwanie #1 - scrapbooking na blogu Lift Summer Crafts.


Zapraszam na małą RPZDAWAJKĘ na FB.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Śliczne kompozycje kwiatowe :) Dziękujemy za udział w naszej zabawie na Lift Summer Crafts.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Dorotko, dziękuję że przyłączyłaś się do naszej zabawy mimo tego, że rzadko robisz scrapy.
    Super sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...