O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 31 sierpnia 2013

Męskie STO LAT!




Dzisiaj przedstawiam męską kartkę urodzinową. Z takimi kartkami mam zazwyczaj kłopot.


Kartkę zrobiłam w większości z materiałów ze scrap.com.pl. A wykorzystałam:
- papier Furteczka
- papier Motyle na łące
- dużą podwójną ramkę
- tusze z serii Latarnia Morska
- przeźroczysty ćwiek

Do tego dołożyłam literki z Magicznej Kartki, kwiatka od Eli17 i preparowane listki.


Za pomocą "maski" powstałej z wycięcia gałązki wykrojnikiem wytuszowałam motyw na papierze.


Kwiatek lekko wytuszowałam i  ozdobiłam ćwiekiem. Pod kwiatka podkleiłam białe, preparowane liście.


Rameczkę tuszowałam na kilka (dokładnie 7) kolorów. Pomógł mi w tym filc do tuszowania.
Niestety uchwyt do tuszowania był niedostępny jak robiłam zamówienie, więc musiałam sobie takowy zrobić sama.


Kartka jest duża - formaty A5 i dosyć mocno przestrzenna.



Kartkę zgłaszam na Konkurs Scrap.com.pl na kartkę urodzinową.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...