O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 26 października 2013

Błyszcząca zakładka



Przedstawiam skrzydlata zakładkę na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe w Rapakivi - Brokatowo i z błyskiem.




Niesamowicie trudno jest uchwycić błysk i brokat na pracy. Trochę sie nad tymi zdjęciami nakombinowałam. Zakładkę ustawiałam w różnych pozycjach, stąd na zdjęciach moja dłoń.

Bazą zakładki jest biały papier z pięknym wytłoczeniem. Całość potraktowałam "bezbarwnym" brokatem w kleju. Dzięki temu zakładka mieni się kolorami otoczenia.


Centralną częścia zakładki jest medalion z dama ze scrap.com.pl. On również się błyszczy.
Medalion umieściłam na fioletowej wycinance. Jej wytłoczenia lekko potraktowałam fioletową, perłową mgiełką z 13@rts.


Tutaj widać błyszczenia.



Motyle skrzydła błyszczą złotem za sprawa brokatu w kleju.


I jeszcze piękny ćwiek ze scrap.com.pl.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Mnie się wydaje, że dobrze widać na zdjęciach to, co miało błyszczeć, świetna zakładka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...