O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 2 października 2013

Magiczne wyzwanie i candy



I kolejna kartka ślubna. Jest to lift kartki Jolagg na wyzwanie Magiczny Gość w Magicznej Kartce.
Ze sklepu wykorzystałam papiery: Różane Listy i Niewinność oraz okrągłą rameczkę.




Młoda Para pochodzi ze scrap.com.pl. Z tego sklepu użyłam też jasnozielonego tuszu.


Motyla, ramkę i Młodą Parę ozdobiłam brokatem w kleju. Tak samo zrobiłam z zawiniętym rogiem.



A kartka Jolagg wygląda tak:



I jeszcze informacja o zimowym candy w Magicznej Kartce. Do wygrania papiery z najnowszej kolekcji.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. urocza kartka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    ps. brak tu tylko torebeczki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziekujemy za udział w wyzwaniu MK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...