O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 23 października 2013

Tydzień Pasji

Dzisiaj będzie długi post i z bardzo dużą ilością zdjęć. A to za sprawą "warsztatów" w ramach Tygodnia z Pasją w Gimnazjum nr 5 w Rybniku, które miałam przyjemność poprowadzić.
Po raz drugi zostałam zaproszona do poprowadzenia zajęć.

Na wstępie chciałam bardzo podziękować naszym darczyńcom za przekazane materiały.

Sklep SCRAP.COM.PL przekazał tekturki oraz klej.


Natomiast miesz-Anka podzieliła się z nami sporą ilością napisów, scrapków i obrazków.


Jeszcze raz serdecznie dziękuję w imieniu młodych artystek.



A teraz niezbyt krótka relacja z zajęć i prezentacja wykonanych prac.
Grupy były trzy o różnej liczebności uczestniczek. W tym roku w zajęciach brały udział tylko dziewczęta.

Jako inspirację zrobiłam trzy proste kartki  w większości na papierach ze scrap.com.pl.






Zaczynamy pracę z pierwszą grupą. Stół do pracy pomału zapełnia się materiałami i zaczynamy pracę.
Najpierw trzeba było wszystko pooglądać, a potem wymyślić własną koncepcje kartki z ograniczonej ilości materiałów.












A tak wyglądają dzieła pierwszej grupy.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Druga grupa była trochę bardziej kameralna. Dziewczęta do wykorzystania miały podobny zestaw materiałów co pierwsza grupa. Niektóre z Nich stworzyły nawet po 3 kartki. W około 35 minut jest to nie lada wyczyn moim zdaniem.
Przy okazji pracy mieliśmy mała niespodziankę - klej Magik nam "eksplodował", ale ofiar nie było.





A tak prezentują sie prace kolejnych uczestniczek.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

I przedstawiam trzecią, najliczniejszą ekipę. Tutaj było trochę zamieszania, łowienia poszczególnych elementów i wymianek. Inwencji twórczej jednak nie zabrakło.




I kolejna porcja prac młodych artystek.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.
 to jest środek powyższej kartki.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

Kartek powstało więcej, jednak w niewielkim zamieszaniu nie wszystkie udało mi się sfotografować.

Jestem pod wrażeniem wykonanych prac. I nie żałuję czasu spędzonego na wycinaniu wielu elementów BigShotem i sklejaniu kwiatków.

Mam nadzieje, że uczestniczki również są zadowolone z zajęć.

Wytrwałych, którzy dotrwali do końca tego wpisu, proszę o wyrażenie swojej opinii na temat najładniejszej kartki. Specjalnie w tym celu je ponumerowałam.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...