O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 10 października 2013

Urodzinowe kartki dla księdza




Zostałam poproszona o zrobienie dwóch kartek urodzinowych dla księdza. I tyle.
Zastanawiałam się sporo jakie kartki zrobić i powstały takie oto dwie w całkiem różnych stylach.


Pierwsza kartka jest w jesiennych kolorach. Powstała z połączenia I Kropkowego papieru z serii Zakochaj się w jesieni i cegiełek z papieru z serii Pod Moim Niebem z Magicznej Kartki.


Brzegi jesiennej róży dodatkowo potuszowałam na pomarańczowo.


Ozdobny krzyż pochodzi ze scrap.com.pl. Delikatnie go potuszowałam na brązowo tuszem z serii Latarnia Morska. Jego trójwymiarowość uzyskałam podklejając środek na kosteczkach 3D.


I jeszcze okolicznościowy napis.


Listki też zyskały trochę jesiennych kolorów za sprawą żółtego i pomarańczowego tuszu.


Dodałam jeszcze kawałek gazy zafarbowanej na zielono.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie kartkowe w Craftowym Ogródku


- Wyzwanie numer #13 Jesienna Róża w Szufladzie



Druga kartka jest bardziej stonowana i delikatna - moim zdaniem oczywiście.


Bazą jest bardzo delikatny papier Niewinność z Magicznej Kartki.
Do tego postać Jezusa Miłosiernego i napis "Jezu ufam Tobie". Wycięte oba elementy z obrazka.



Jako ozdób użyłam quilling'owego serca i kwiatka.


Tutaj widoczny jest motyw z papieru.


Ta kartka jest bardzo prosta.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...