O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 30 listopada 2013

Dziewczęcy czekoladownik



Słodki prezent dla dziewczynki na urodziny wymaga cukierkowego opakowania. Tak powstał czekoladownik w tonacji różowo fioletowej.


Grafikę oprawiłam w prostą rameczkę.
Rameczke najpierw pomalowałam białą farba akrylową, trochę ją paćkając, aby nadać ciekawszej faktury. Potem popsikałam fioletową mgiełką z 13@rts i ozdobiłam dodatkowo perełkami w płynie ryzując sobie taką nieregularną linię..


Dodałam jeszcze bukiet kwiatów z kilkoma wycinankowymi gałązkami...


 ...a pod napisem przykleiłam wycięte róże.  Wydrukowany napis zeszkliłam glossy accents.
Nie byłabym sobą, gdybym nie pobawiła sie perełkami w płynie.


Na górze przysiadł motyl ozdobiony brokatem w płynie.


A środek jest w delikatne kwiaty z mocniejszym akcentem fioletowych róż - jako powtórzenie motywu z przodu pracy.


Tę różyczkę dodatkowo podkreśliłam perełkami w płynie.


No i ostatni akcent różany z tyłu.

Pracę zgłaszam na wyzwanie Kolorowo i mediowo - wyzwanie Janis! na blogu Scrappo.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Słodziutki czekoladownik, idealny dla dziewczynki :-) Fajnie wymyśliłaś z tą ramką Dorotko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kwiaty, ramka pomysłowa, dziękuję za wzięcie udziału w moim wyzwaniu w Scrappo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...