O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 19 listopada 2013

Romantyczny cardlift z bingo w stylu shabby chic



Jako przerywnik do prac świątecznych stworzyłam romantyczną kartkę na urodziny.
Połączyłam w niej wytyczne z trzech wyzwań.
Kartka jest delikatna i kobieca.
Takie lubię robić.
Zrobiona na papierach z Galerii Papieru (Jutrzenka i Lekcja Miłości).





Ramka i ćwieki pochodzą ze scrap.com.pl. Tusz oczywiście też.

Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #4 - BINGO na blogu Przyda się! - wybrałam pierwszą linie pionową: koronka, ćwiek, kwiatek



- Listopadowy cardlift z nagrodą w Art-piaskownicy - do zliftowania była kartka Violi Mahr



- Romantyczne wyzwanie w stylu shabby chic na blogu PWC



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. bardzo fajna praca :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kwiatowa kompozycja! Dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda Się! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kolorystyka, kwiaty cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ tu się dzieje ... dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorki :D dziekujemy slicznie za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...