O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wakacyjny album po raz drugi



Kolejny album na wakacyjne wspomnienia zrobiony na Wyzwanie według kursu na blogu Scrappo.




W większości użyłam tutaj pasty strukturalnej i perłowych farb akrylowych z Lidla. Ale bawiłam się też trochę mgiełkami z 13@rst: turkusową i zieloną.
Jako "gruntu" użyłam białej farby akrylowej.




Na pracy znalazły się produkty z serii Latarnia Morska:
- maska kafelki maroko
- maska serduszka
- napis nasze wakacje
- turkusowy tusz
- czarny tusz

Pracę zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja czerwiec 2014.




Przed "pokolorowaniem" okładek odbiłam na nich czarnym tuszem napisowy stempel od SZMEK-a.




W środku znalazły się białe kartki, które można dowolnie ozdobić. Jedynie ich brzegi potuszowałam na turkusowo.


Na tylnej okładce głównym elementem jest sieć i serduszka.




W sieci znalazło się tez kilka skarbów.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Ale superaśny albumik, piękne okładki:) nadmorskie wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały album . Tez przymierzam sie do zrobienia labumu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny znajdę u Ciebie kurs na taki album????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W filmiku jest kurs, albo w linku do wyzwania w Scrappo

      Usuń
  4. Album wyszedł świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barrrrdzo morski - super efektowny album :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Wszystkie odcienie morskich głębin - uwielbiam takie połączenia!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Magda DT Scrappo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...