O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 21 września 2014

Blog Hop na ostro



Na blogu Altair Art trwa wyzwanie Blog Hop z Altair Art.Trzeba odwiedzić blogi Projektantek, zeby otrzymać wskazówki do pracy. Moja praca prezentuje się tak.





Jest to kwadratowa kartka imieninowa dla starszej osoby. Dlatego stonowane kolory.

 

Do wykończenia brzegów, zwłaszcza ażurowych elementów użyłam brązowego tuszu. Nim tez dodałam koloru różyczkom.


Miętowe listki i diamentowe szpilki uzupełniają bukiecik.


Koło stempelkowego napisu przysiadł motyl mieniący się złotym brokatem (w kleju).



Ostrości pracy dodają diamentowe szpilki umieszczone na zamotanej nitce.


Prace zgłaszam również na wyzwanie w Szufladzie: Ostre "Otwórz Szufladę" we wrześniu.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. urocza, a ta ostrość-pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, idealna na imieniny :) Podoba mi się też Twoja interpretacja "ostrego" wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo delikatna :) Śliczne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Blog Hop AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...