O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 29 września 2014

Mini-album / Ramka



I jeszcze powrót do wakacyjnych zdjęć. Zdjęcia, które chciałam oprawić, miałam trzy. Najpierw miały wylądować na ściankach box-a, ale się rozmyśliłam. I tak powstał mini-album, który można postawić jako ramkę.


Z przodu bardzo ubogi w ozdoby. Tekturki ozdobione pudrami do embossingu. A w górnym rogu ukryte magnesy.


Każdą z części środka ozdobiłam wspólnymi elementami: wyciętym na okrągło zdjęciem, kwadratową wycinanką wyciętą z tektury i ozdobioną zembossowanym napisem, ażurową serwetką, gałązkami i motylem.


Zdjęcia przedstawiają nasz wakacyjny spacer po lesie. A że nie było czwartego do zrobienia zdjęcia, to rodzinka musiała zrobić serię zdjęć.

Pracę zgłaszam na Wyzwanie 1,5 - wakacyjne wspomnienia na blogu Altair Art.




A teraz kilka szczegółów na poszczególnych częściach.



Tutaj widać embossing złotym pudrem na tekturowej ramce. Użyłam SZMEK-owego stempla z napisem.





Pracę zgłaszam Wyzwanie tekturowe z Eco Scrapbooking w Craftowym Ogródku.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy albumik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...