O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 września 2014

Tagi z sentencją




Na blogu Bo ma być MRUCZNIE trwa Akcja: Zrób dla siebie coś miłego! 30 dni - 30 zadań.



Dzisiejszym zadaniem było napisanie sobie sentencji "Żyję w świecie, w którym dzieją się niesamowite rzeczy" i wywieszenie jej w widocznym miejscu, celem częstego przypominania sobie jej.

Z tej okazji zrobiłam dwa tęczowe tagi. Sentencje wydrukowałam i wycięłam papier w odpowiednim kształcie. Potem tuszami zrobiłam tęczowe tło.

Pierwszy tag ozdobiłam pędzlami i paletą malarską (stemple kupione ostatnio w Biedronce).


Zembossowałam je przezroczystym pudrem i dodałam kolory brokatowymi długopisami.


Na górze znalazło się kilka satynowych kwiatków, koronkowa kokarda i motyl.


Tło uzupełniłam nutkowym stemplem.


A motyl jest zembossowany brokatowym pudrem i "pomalowany" w środku tuszami w płynie: żółtym i czerwonym. Dodałam jeszcze półperełki w pięknym łososiowym kolorze.


Tego taga zgłaszam na Wyzwanie - bingo na blogu Altair Art. Wyszło mi, że wykorzystałam dwie linie z tego bingo. Pierwszą poziomo: kwiaty nie z papieru, motyl, tag oraz po przekątnej: tag, min. 2 media, koronka.


A drugi tag jest wyjątkowo prosty. Zegar odmierzający czas życia, globus ukazujący świat, sterta książek z opisem niesamowitych rzeczy i kilka słów na dokładkę.

 

Stemple (zegar, globus, książki) są z tego samego kompletu co poprzednie - też je zembossowałam przezroczystym pudrem. A stempel z tekstem jest od SZMEK-a.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Świetne tagi :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne tagi :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące tagi :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe tagi, a jakie piękne słowa na nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...