O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 13 grudnia 2014

Anioły dwa



Na ostatnich zajęciach w DK robiliśmy anioły. I tak wylazła ze mnie mała dziewczynka. A przy okazji dobrze się bawiłam.
Powstał - jako drugi w kolejności - srebrny anioł ze sklejki i tektury. Ozdobiony minimalistycznie koronką i koralikami.
Całość dopełnia serducho z masy solnej.





A jako pierwszy powstał anioł na kawałku drewna. Okrzykniety został "kawajskim aniołem".
Ma dredy i postrzępioną spódniczkę. I wszystkim ofiarowuje swoje serce.








Niech Anioły czuwają nad Wami.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...