O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 31 stycznia 2015

Zakręcona choinka


A to Ci niespodzianka. Kartka na Boże Narodzenie w styczniu?
I bynajmniej nie jest to praca "zaginiona", tylko zrobiona dopiero co.
A to za sprawą Inki i Rudlis, które proponują zabawę w robienie kartek świątecznych przez cały 2015 rok.


A więcej zdjęć kartki dodam jutro.

I kilka obiecanych zdjęć.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Doroto, Twoja choinka ma faktycznie oryginalne bombeczki! Cieszę się że zdążyłaś :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Doroto, myślę, że w maju kartka bożonarodzeniowa to dopiero będzie niespodzianka :)))
    Ciekawa forma kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zielone zawijaski na tej choince :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki jak dobrze widzę są quillingowe? Piękna, bogato zdobiona choineczka :) Bardzo nam miło, że chcesz z nami się bawić przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł :) Bombki są super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...