O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 lutego 2015

Komplet w letnich kolorach



Dzisiaj kolorowa na przekór szarości za oknem. Przedstawiam mój sutaszowy komplet.
Jak widać na zdjęciach pierwsze próby nie są zbyt proste, zwłaszcza, że z igłą i nitką nie zawsze jest mi po drodze.
PODZIWIAM osoby tworzące tą techniką. Dla mnie jest ona bardzo trudna i czasochłonna.
Poza tym zrobić dwa takie same (podobne) kolczyki to czysta masakra.
Chociaż krzywe będą moją ozdobą w lecie.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...