O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 29 marca 2015

Boże Narodzenie przed Wielkanocą (1020)



Też tak można. A to za sprawą zabawy Kartki Świąteczne 2015, które robimy przez cały rok. Tym razem wytycznymi są Kraft i sznurek.




Ja znowu występuję z dosyć minimalistyczną kartką. Na kraftowej bazie umieściłam kilka białych elementów i tekturowego reniferka. Renifer jest lekko potuszowany i ozdobiony sznurkową kokardą.



Gwiazdki i budynki dodatkowo ozdobiłam brokatem w kleju.


I tym razem udało mi się zrobić kartkę trochę wcześniej, niż na ostatnią chwilę.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Lubię połączenie papieru kraftowego i bieli. Zawsze wychodzi elegancka praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz minimalistyczna, ale po co więcej. ma swój urok i tak. Śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wkomponowana tekturka :-))) Urocza kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...