O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 17 marca 2015

Gniazdko



No to jeszcze jedna praca dzisiaj. Również kolorowa i wiosenna. I oczywiście wielkanocna, bo jakby inaczej.
Kartkę zrobiłam na bazie papieru Time z dodatkiem napisu z arkusza dodatków wielkanocnych 1 z Altair Art.


Głównym motywem kartki jest kolorowe gniazdko. Jego podstawę zrobiłam ze sznurka, a środek ozdobiłam kolorowymi piórkami.


W gniazdku znalazły się kwiaty, jajka z masy MS i kurczaczki.



Bazie powstały również z masy MS.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Wyzwanie #13 - Lekkie jak piórko na blogu Craft Style


- Wyzwanie: Wielkanoc Na Strychu


- Wyzwanie #4 - kartka wielkanocna na blogu Craft Passion




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Bardzo wiosenna. Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftStyle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda to gniazdko na tym deseczkowym papierze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gniazdko :)
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...