O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 4 marca 2015

Okrągły magnes



Niekiedy trzeba odpocząć od tematu i zrobić coś innego. Tym razem w ramach przerywnika do robienia kartek wielkanocnych zrobiłam magnes na lodówkę.
Taki ukwiecony i wiosenny, bo za oknem szaro.


A jak wiosna to miłość. Bo miłość jest wszystkim.




Magnes zgłaszam na wyzwania:

- Magnesowe wyzwanie Szafran na blogu PWC


- Wyzwanie tematyczne Żyrafki - Koło w Diabelskim Młynie



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Magnesik jest przeuroczy, śliczne są te ażurowe listki. Też nie mogę doczekać się wiosny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, ma super zestawione kolory - radość i energia!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny magnesik... czuć wiosnę... :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...