O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 18 maja 2015

Identyfikator



Na Papiorzanym Combrze jak zwykle było duuuużo ludzi. Dlatego najłatwiej rozpoznać się po identyfikatorach. Na Zlocie był tez taki konkurs.



Mój identyfikator był prosty i kojarzący się ze mną, Powstał na bazie litery "D" wyciętej z papieru Lost in space/Sand z Altair Art. Ozdobiłam go moimi ulubionymi kwiatkami, czyli stokrotkami.


A literki tworzące mój nick wycięłam wykrojnikiem z Craft Passion.


I zaraz na początku Zotu przyuważyła mnie ekipa sklepu.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...