O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 18 czerwca 2015

Pudełko na wspomnienia



Wspomnienia warto przechowywać. I niekiedy potrzebne jest do tego pudełko. Postanowiłam więc przerobić pudełko po butach.
Trochę mi zeszło jego robienie, bo musiałam czekać aż różne farby i media wyschną.


Wieczko ozdobiłam serwetkami w formie kolażu. Użyłam tutaj dwóch serwetek: z globusami i z rowerami. Trochę pomalowałam farbkami przez maskę (na rogach), przez inną maskę (na środku) nałożyłam gel medium i wszystko potuszowałam w różnych kolorach.


Oczywiście pudełko podpisałam tekturowym napisem i dodałam wieżę Eiffla. Obie tekturki najpierw pomalowałam na biało, potem zembossowałam na nich stempel z pismem przezroczystym pudrem i pomalowałam farbą do szkła. Oczywiście przetarłam je po pomalowaniu na mokro, aby wydobyć embossing. Napis dodatkowo rozjaśniłam białym pudrem.


Rogi ozdobiłam rozciętą ramką lekko pociągniętą białym tuszem.






Boki wieczka oraz jego dół pomalowałam brązową farbą do szkła. Wyszedł piękny efekt "na wysoki połysk".


Na dwóch przeciwległych rogach umieściłam cegiełki z pasty strukturalnej. Tutaj w ruch poszła kolejna maska. A potem nadałam im koloru poprzez tuszowanie.






I jeszcze trochę blasku na boku pokrywki. Uzyskałam go za pomocą perłowej, złotej farby.


Teraz tylko wybrać się w podróż i przywieźć wiele pamiątek. Miejsce do przechowywania już jest.

Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja czerwiec 2015


Z serii LM użyłam:
- napis Nasze wspomnienia
- maskę Damask
- maskę Cegły murek
- tusz do embossingu
- brązowy tusz
- biały tusz
- żółty tusz
- pomarańczowy tusz
- turkusowy tusz
- zielony tusz

- Wyzwanie nr 3 - Bon Voyage! na blogu Białe Kruczki


- Wyzwanie 3-elementowe! na blogu PWC - recyklingowe jest pudełko po butach



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Wspaniały sposób na "przechowywanie wspomnień" - podziwiam! W imieniu DT Białe Kruczki pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie wygląda jak pudełko po butach, w mistrzowski sposób je odmieniłaś:)
    Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Latarni Morskiej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...