O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 20 grudnia 2015

Pudełko z koszem kwiatów



Dzisiaj przychodzę do Was z eksplodującym pudełkiem. Tak dla zmiany tematu.
Pudełko powstało jakiś czas temu, bez konkretnej okazji,
A okazja znalazła się sama, czyli 18-te urodziny.


Postanowiłam je ukwiecić z zewnątrz i wewnątrz.


Wieczko ozdobiłam potuszowana tekturką i mini bukiecikiem kwiatów, które wspólgraja z motywem na papierze.




A w środku główna rolę odgrywa bukiet kwiatów umieszczony w koszu.



Na bocznych ściankach też się znalazły kwiaty, tym razem stemplowane.


Motyl, który moze symbolizować ... co kto chce. Mnie się kojarzy z marzeniami.


Życzenia i koperta na załącznik, to ozdoba kolejnej ścianki.


A pod kopertą piękne tekturowe serce dla osoby obdarowanej.


A na ostatniej ściance ćwierka STO LAT mały ptaszek.


Środek ozdobiłam kwiatami w koszu. Tekturowy koszyk 3D pochodzi ze sklepu Filigranki. Trochę się natrudziłam, żeby go złożyć. Ale efekt jest super.




W mojej pracy znalazło się kilku produktów z serii Latarnia Morska:
- eksplodujące pudełko
- owalna ramka
- miętowy tusz
- różowy tusz
- bordowy tusz

Pudełko zgłaszam na Wyzwanie Latarni Morskiej - edycja grudzień 2015.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...