O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 22 stycznia 2016

Kartki świąteczne przez cały rok 2016 - styczeń


Czas rozpocząć drugi rok zabawy w tworzenie kartek na Boże Narodzenie przez cały rok
Zabawa trwa na blogu Święta na okrągło.


Wyzwanie styczniowe polega na zrobieniu kartki z wiankiem. Mój tekturowy wianek pochodzi ze sklepu Essy-Floresy. Ozdobiłam go białym i transparentnym pudrem do embossingu. A brzegi lekko musnęłam zielonym tuszem.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Piękne papiery w tle :-)))Świetna kompozycja z wiankiem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! a mnie przyszło do głowy, że można w takim wianku umieścić motyw np z kartki pocztowej :)) bo takich religijnych motywów za dużo nie mam! ot taki pomysł mi przyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka powstała. Niebieski papier jako tło niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka nowoczesna, ale ładna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...