O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 15 marca 2016

Na zielono



Zieleń zagościła na dzisiejszej mojej kartce. Najfajniejsze w tworzeniu z jednego koloru jest to, że ma on wiele odcieni. I mimo jednego koloru kartka nie jest nudna.


A ta urodzinowa karta jest Liftem kartki Klaudii/Kszp, która liftujemy w ramach wyzwania na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy.



Kwiatki zrobiłam sama i dodalam trochę "zieleniny" w postaci listków.


Tekturkowe cyfry pomalowałam farba akrylową i dodałam im blasku zielonym brokatem w kleju.



Pracę zgłaszam równiez na Wyzwanie #3: Zielony na blogu Tworzę w Jednym Kolorze.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. piękna ,zieleń przywołuje wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo proszę kolejny piękny lift! Karteczka wspaniała ta zieleń jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow the 60 looks especially beautiful
    Ps : I am having a celebration on my blog with prizes...would love to have you join in.Here is the link : 5 Million Page-views Celebration

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaż bogata i piękna kompozycja!
    Dziękuję za przyłączenie się do zabawy w liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory i świetna interpretacja oryginału. Dziękuję za wspólne liftowanie w Towarzystwie Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory, kompozycja, kwiaty... słowem: wszystko! po prostu zachwyca :) Dziękuję za liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja kwiatowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo udany lift.Dziękuję za wspólną zabawę z TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna praca, piękny kolor.Dziękuje za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...