O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 24 marca 2016

Urodzinowa kartka dla chłopca



Dzisiaj przychodzę pokazać Wam kartke dla świetnego 9-latka. Powiem szczerze, że trudno mi znaleźć motywy na kartki dla chłopców, takich juz nie małych, a jeszcze nie dorosłych. Zreszta męskie kartki tez przychodzi mi robić z mozołem.


W czeluściach swoich przydasi szukałam jakiegoś auta i znalazłam odbitkę takiego sympatycznego młodzieńca. Kiedyś kilka różnych odbitek do kolorowania dostałam i sobie leżały, bo nie miałam odwagi ich pokolorować.


Postanowiłam jednak spróbować i z efektu jestem nawet zadowolona. A kolorowałam kredkami kawarelowymi, których mam aż 12 kolorów.


Jako tlo do kartki posłużyl mi papier Altair Art - Ever and always - Blue, a właściwie jego kropkowana strona. Murek wytłoczyłam w papierze wizytówkowym maską Latarni Morskiej i dodatkowo pociągnęłam santynową pasta strukturalną w kolorze perły ze sklepu Essy-Floresy. Murek dodatkowo lekko przybrudziłam zielonym i brązowym tuszem.


Całość uzupełniłam tekturowymi zębatkami i cyferką 9. Tutaj też przydał mi się brązowy tusz.


Jak to u mnie, nawet na męskiej czy chłopięcej kartce, muszą się znaleźć kwiatki. Tym razem padło na wykrojnikowe stokrotki.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #45: Po męsku... na blogu sklepu CraftFUN




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. pomysłowo ;))) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutka karteluszka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...