O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 27 kwietnia 2016

Komunijny box (1320)



Tym razem przychodzę do Was z eksplodującym pudełkiem z okazji Pierwszej Komunii Świętej.
Jak wiadomo jest to fajna alternatywa do kartki.


Pudełko powstało na białej bazie box'a marki Latarnia Morska. Ozdobiłam je papierami Altair Art z cudownej kolekcji Ever and always: na zewnątrz niebieskim, a wewnątrz kremowym. Wykorzystałam tez cudne tekturki Crafty Moly: napis, modlitewnik, kielich z darami i kielich 3D. Produkty te znajdziecie w Skarbnicy Pomysłów. A krzyżyk przy różańcu pochodzi ze sklepu scrap.com.pl. Jeszcze pobawiłam się trochę stemplami i embossingiem oraz zrobiłam księgę i kwiatka.
No to tyle opisu. Teraz zapraszam do oglądania zdjęć.










Pudełko zgłaszam na Wyzwanie #6 - Praca komunijna z tekturka na blogu Przydasie Pasjonaty.




A tak prezentuje się pudełko z albumem, tworząc zestaw prezentowy na Pierwszą Komunię Świętą.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Przepiękny! Cudny w każdym detalu! Piękna księga :)
    Ps. Zmieniłam adres bloga, może się nie aktualizować w Twoim bloggerze.
    asia-tworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny box :) Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że włożyłaś wiele pracy w wykonanie boxika. Wyszło świetnie! Dziękuję, że wzięłaś udziału w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...