O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 30 września 2016

Bony podarunkowe



Czasem bywa tak, że nie mamy pomysłu na prezent. Rozwiązaniem jest bon upominkowy. A ładnie opakowany cieszy tez oczy.


Opakowania na bony upominkowe zrobiłam z papierów Altair Art: Blue Monday/Wild Geese, Body&Soul - 05/06, Cosmic Dus/tThe Big Bang Echo, Body&Soul - 07/08 i Relic Radiation/Event Horizon.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Bardzo urokliwe :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...