O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 3 września 2016

Wyniki konkursu wakacyjnego




Dziękuje Wszystkim,którzy zdecydowali się bawić w moim wakacyjnym konkursie, Prac nie było wiele, ale każda z nich była piękna i oryginalna. Fajnie było popatrzeć na lifty swoich prac. Mam nadzieję, że Uczestniczki dobrze się bawiły przy ich tworzeniu.

O pomoc w wyłonieniu zwycięzcy poprosiłam Dziewczyny z DT Altair Art.

A zwycięzcą jest...


Proszę o przesłanie adresu do wysyłki, maila i nr tel na podany w kontakcie adres.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...