O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 23 listopada 2016

Eksplodujące pudełko z rowerkiem



Dawno nie robiłam eksplodującego pudełka dla dziecka. A to przecież fajny temat. I tak powstało wesołe pudełko na Pierwsze Urodziny Radka.


Obie strony pudełka ozdobiłam papierem Sunrise 02 - szary marki Altair Art. Jeden papier, a tyle w nim kolorów i radości.



Wieczko ozdobiłam bardzo oszczędnie - napis i słodka owieczka.


Napisy w środku i na wieczku wycięłam banerem M z APS craft. Tym samym wykrojnikiem wycięłam elementy zdobiące brzegi wieczka. Dodatkowo urozmaiciłam je niebieskimi pomponikami.



W środku znalazły się życzenia oraz dziecięce tekturki. Środek zajmuje trójkołowy rowerek i kilka rozrzuconych klocków. Dodatkowo rowerek wzbogaciłam balonikiem.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Słodkie pudełeczko!
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...